تی وی دون 2

ساخت وبلاگ

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، شهید سردار"حاج رضا فرزانه" از رزمندگان و فرماندهان لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) بود که از زمان فرماندهی حاج احمد متوسلیان در این لشکر حضور فعال داشت.

  شهید فرزانه سال 1360 وارد سپاه شد و در عملیات های متعددی حضور داشت. وی پس از بازنشستگی با وجود مجروحیت های بجا مانده از روزهای دفاع مقدس به فعالیت های فرهنگی اش ادامه داد که از آن جمله می توان به مسئولیت وی در ستاد راهیان نور کشور اشاره کرد.

 گفتنی است این فرمانده شهید در سال 1394 برای انتقال تجربه و تخصصش در امور نظامی به کمک رزمندگان محور مقاومت در سوریه رفت و اسفندماه همان سال هم به آرزوی دیرینه اش رسید و شهید شد که متأسفانه پیکرش تا کنون به کشور بازنگشته است.

در این قسمت از برنامه «از آسمان»که جمعه 31 اردیبهشت از شبکۀ دو تقدیم مخاطبان خواهد شد با همسر ، فرزندان و تعدادی از همرزمان شهید گفتگو شده است.

 از آسمان کاریست از گروه امور اجتماعی، به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر خورشیدی فرد که با نگاهی به شهدای نسل سوم و مدافع حرم به نقل روایاتی از این ستارگان آسمان شهادت می پردازد. این برنامه جمعه هر هفته ساعت 17:30 از شبکه دو پخش می شود و بازپخش آن چهارشنبه ساعت:‌14:30 خواهد بود

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 171 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:56

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، ارزیابی و بررسی دقیق تر ابعاد مصرف مواد مخدر در جامعه موضوع اصلی این هفته مستند «التهاب» است که طی آن مبارزه با مواد مخدر در مرزها، باندهای مافیایی قاچاق مواد مخدر، نوع مقابله با این پدیده شوم، آسیب ها و تبعات جامعه و خانواده، عملیات دستگیری قاچاقچیان، شهدای عملیات مبارزه با مواد مخدر و .... مورد توجه گروه برنامه ساز قرار می گیرد.

بر این اساس علیرضا جزینی؛ قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، سردار اسدا... هادی نژاد؛ معاون مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر و تنی چند از قضات دادگستری مقابل دوربین التهاب نشسته و  به ارائه اطلاعات مورد نیاز جامعه در این خصوص می پردازند.

گفتنی است ساختار مستند «التهاب» بر اساس بررسی مصداق های عینی و کالبدشکافی معضلات اجتماعی شکل گرفته است. در قسمت های مختلف این مستند موضوعاتی چون سودای شهرت، شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای، فضای مجازی، خرافات، رمالی و فالگیری و .... مورد بررسی قرار گرفته است.

«التهاب» به تهیه کنندگی فرشاد شکیبی کاریست از گروه امور اجتماعی شبکه دو که چهارشنبه ها ساعت 21 به روی آنتن می رود و بازپخش آن جمعه ساعت 15 خواهد بود.

 

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 234 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 8:16

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، در برنامه اتاق فکر «غیر محرمانه» که پنجشنبه 30 اردیبهشت از شبکه دو سیما پخش می شود علی همت محمود نژاد؛ عضو هیات مدیره انجمن حمایت از معلولین، حسین نحوی نژاد؛ معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، محسن غفوریان؛ معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به همراه دکتر محمود احمدی افزادی مجری- کارشناس و نرگس سادات اصفا پژوهشگر برنامه حضور دارند.

مهمترین مباحثی که در این برنامه مورد توجه قرار گرفت قوانین آموزش کودکان استثنایی، ضرورت آموزش تلفیقی یا فراگیر، شرایط ویژه این دسته از کودکان در بحث آموزش و پرورش همچنین آمارهای موجود و گاه متناقض در خصوص این قشر از جامعه بود. در این برنامه یک طرف بحث بر این اعتقاد بود که کودکانِ دارای نیازهای ویژه، از لحاظ آموزشی جدا ولی از لحاظ تربیتی با سایر دانش آموزان تفاوتی در نحوه آموزش ندارند. همچینین سوالی مطرح شد با این مضمون که  چرا در بین خانواده ها هنوز فرهنگ تحصیل دانش آموزان استثنایی در کنار سایر دانش آموزان وجود ندارد؟

در برنامه روز جمعه 31 اردیبهشت نیز  مجید قدمی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی، احمد به پژوه ، استاد دانشگاه و روانشناس و علی همت محمود نژاد عضو هیات مدیره انجمن حمایت از معلولین سه ضلع این مناظره را تشکیل می دهند.
در شب اصلی مناظره به مشکلات کنونی این قشر از جامعه پرداخته شده و راهکارهایی برای مهیا کردن شرایط آموزشی متناسب و بهینه بررسی می شود.

گفتنی است تا کنون موضوعات مختلف اجتماعی همچون بررسی وضعیت صنعت خودروسازی، گردشگری در ایران؛ فرصت ها و تهدیدها، نگاهی به وضعیت بنزین و آلودگی هوا، جریانات مد و پوشاک در ایران، تعاملات ارباب رجوع و کارگزار، فرهنگ کار جمعی در ایران، روشن کردن چند سویه واقعیت ترافیک، بنیان های اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عملیاتی شدن آن،ناشکیبایی و دلایل افزایش آن، حمایت از تولید ملی چرا و چگونه؟ و ... در برنامه «غیرمحرمانه» مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است. 

مستند مناظره «غیر محرمانه» به تهیه کنندگی علیرضا عاصم یوسفی و اجرای محمود احمدی افزادی با روایت مهدی بابایی کاریست از گروه امور اجتماعی که پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 21 از شبکه دو به روی آنتن می رود و بازپخش آن جمعه ساعت 15:30و دوشنبه ساعت 13 خواهد بود.

 

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 169 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 8:16

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، این برنامه که بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه جمعیت تهیه و تدارک دیده شده با پرداختن به مفاهیمی همچون جمعیت به عنوان ابزار توسعه، بازگشت شأن مادری و وجود نقش های مختلف اعضای خانواده، از میان رفتن مشکل ناباروری در بین زوجین، جمعیت به عنوان فرهنگ،  فرزندآوری و توجه به آینده مهمان مخاطبان خود خواهد شد.

در این ویژه برنامه دکتر عینی زیناب (جمعیت شناس)، دکتر ربابه طاهری پناه (متخصص زنان و ناباروری) و دکتر اسلامی (مدیر دفتر جمعیت وزارت بهداشت) و همچنین دیگر کارشناسان مرتبط با موضوع برنامه حضور خواهند داشت تا مخاطبان را هر چه بهتر و بیشتر با مفاهیم این حوزه آشنا سازند.

تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را امیر مهرداد خسروی به عهده دارد که به عنوان کارشناس سبک زندگی کارشناسان و مهمانان برنامه را همراهی خواهد کرد.

ویژه برنامه «میراث» کاری از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو، پنجشنبه 30 اردیبهشت ساعات 10:30  و 18:30  از این شبکه پخش خواهد شد.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 8:16

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، برنامه «رو به راه» شنبه 25 اردیبهشت به صورت زنده به روی آنتن شبکه دو می رود تا طی چهار روز از چهار نظرگاه مختلف به مسائل پیرامون فضای کسب و کار بپردازد.

برنامه «رو به راه» با رویکردی اجتماعی تلاش دارد هر هفته یک پرونده اجتماعی را پیش روی مخاطبان خود باز کند. هدف این برنامه پیگیری دغدغه خانواده ها، جوانان و جامعه از ابعاد مختلف است.

گفتنی است بررسی آسیب شناسانه، دیدگاه یک چهره شاخص، حضور مسئولان و کارشناسان و نمایش یک نمونه موفق؛ چهار منظر مختلفی است که در این برنامه مورد توجه قرار می گیرد.

«روبه راه» به تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران و اجرای مژده لواسانی کاریست از گروه امور اجتماعی که از شنبه تا سه شنبه ساعت 21 به صورت زنده از شبکه دو سیما پخش می شود و بازپخش آن یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 8:15 خواهد بود.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 173 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:55

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، برنامه «غیرمحرمانه» به سراغ موضوع «خرید کالای ایرانی یا خارجی» رفته و به تشریح چرایی و چگونگی حمایت صحیح از کالای ایرانی از دیدگاه مسئولان امر و کارشناسان می پردازد.

بر این اساس در برنامه اتاق فکر غیر محرمانه که پنجشنبه 23 اردیبهشت از شبکه دو سیما پخش می شود عباس سقایی؛ دانشیار دانشگاه و عضو موسس انجمن مدیریت کیفیت ایران، ابراهیم جمیلی؛ رئیس خانه ی اقتصاد ایران و مظفر علیخانی؛ مدیرکل واحد خدمات صادرات، واردات و امورگمرکی اتاق ایران به همراه محمود احمدی افزادی کارشناس- مجری و مهدی بابایی کارشناس و راوی برنامه حضور دارند.

در برنامه روز جمعه 24 اردیبهشت «غیرمحرمانه» نیز حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون صنایع مجلس (رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی)، سید محمدرضا مرتضوی دبیرکل خانه ی صنعت، معدن و تجارت و ناصر پرتوی، کارشناس اقتصادی، نویسنده و پژوهشگر سه ضلع این مناظره را تشکیل می دهند.
در شب اصلی مناظره مسائلی چون میزان رغبت به خرید کالاهای ایرانی، راهکارهایی برای اینکه جامعه به سمت خرید کالای ایرانی برود، چرا کالاهای ایرانی با برندهای خارجی بیشتر به فروش می روند، موانع قانونی و اجرایی تولید کالای داخلی و ... به بحث و بررسی گذاشته می شود.

گفتنی است تاکنون موضوعات مختلف اجتماعی همچون بررسی وضعیت صنعت خودروسازی، گردشگری در ایران؛ فرصت ها و تهدیدها، نگاهی به وضعیت بنزین و آلودگی هوا، جریانات مد و پوشاک، تعاملات ارباب رجوع و کارگزار، فرهنگ کار جمعی، ترافیک، اقتصاد مقاومتی و ... در برنامه «غیرمحرمانه» مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.  

مستند مناظره «غیر محرمانه» به تهیه کنندگی علیرضا عاصم یوسفی و اجرای محمود احمدی افزادی با روایت مهدی بابایی کاریست از گروه امور اجتماعی که پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 21 از شبکه دو به روی آنتن می رود و بازپخش آن جمعه ساعت 15:30و دوشنبه ساعت 13 خواهد بود.

گالری

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:27

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، مراسم ازدواج در روزگار ما و میزان تجملات و تشریفات موجود در آن گاهی این سنت الهی را به یک امر ناممکن برای خانواده ها تبدیل کرده است. ریشه یابی این مساله و بررسی اختلافات زوجین منبعث از عامل فوق، موضوع این هفته برنامه «کام شیرین» است.

این برنامه که با محوریت پرداختن به ازدواج و مسائل پیرامون آن به روی آنتن شبکه دو می رود، در تلاش است تا با انعکاس اندیشه ها و عقاید گوناگون در خصوص مراحل مختلف ازدواج که از زمان آشنایی زوجین تا مراسم خواستگاری، ازدواج و پس از آن را شامل می شود، راه را برای دست یافتن به یک نتیجه گیری مطلوب و منطقی در ذهن مخاطب هموار کند. 

گفتنی است در برنامه «کام شیرین» پس از پخش آیتم های نمایشیِ همخوان با موضوع هر برنامه، هومن نامور به عنوان کارشناس برنامه به گفت و گو با حضار می پردازد.

«کام شیرین» کاریست از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو به تهیه کنندگی مرتضی یعقوبی و محمد سلیم کیا که شنبه تا دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 18:30 به مخاطبان خود تقدیم می شود و تکرار هر قسمت نیز همان روز ساعت 23:30 خواهد بود.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 176 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:46

«بهروز مفید» تهیه کننده سریال «یکتا»‌ در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره تولید این سریال گفت: تا به حال بازنویسی این سریال تا قسمت 7 آن انجام شده است.

وی ادامه داد:‌ به این دلیل که هنوز از طرف سازمان صدا و سیما برای این سریال تعیین بودجه نشده است،فعلا تصمیمی غیر از بازنویسی فیلم‌نامه نداریم.

این تهیه کننده درباره انتخاب بازیگران «یکتا»‌ نیز بیان داشت: ما پیشتر از این یک مرحله پیش تولید را گذرانده بودیم و در آنجا 6 بازیگر اصلی‌مان انتخاب شده بودند،اما الان تا اعلام بودجه توسط سازمان هیچ بازیگری انتخاب نخواهیم کرد.

به گزارش فارس،سریال «یکتا» که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو در مرحله پیش تولید قرار گرفته یک ملودرام خانوادگی 26 قسمتی است که توسط گروه نویسندگان (علی دادرس،آزیتا ایرایی،آقای پایدار) در حال بازنویسی فیلم‌نامه است.

«یکتا» با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می‌پردازد.پیش بینی زمان پخش این سریال از شبکه دو سیما، پاییز امسال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/BELY8N

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 180 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:46

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، «تمام ماه» با ساختاری ترکیبی و به تهیه کنندگی احسان ارغوانی و اجرای ژیلا صادقی و پدرام کرمی برنامه ای است که با حال و هوای ویژه خود برای پخش از شبکه دو در اعیاد شعبانیه در نظر گرفته شده. این ویژه برنامه با حضور هنرمندان، کارشناسان مذهبی، شاعران اهل بیت (ع) به استقبال اعیاد خجسته شعبان می رود. از جمله هنرمندانی که در شب اول این برنامه حضور خواهند داشت می توان به امیرحسین رستمی، حسین توکلی و شهاب رمضان اشاره کرد. در شب دوم نیز هنرمندان مختلفی از خانواده بازیگران و خوانندگان کشور در این برنامه حضور خواهند داشت.

همچنین کارشناس مذهبی این ویژه برنامه حجت الاسلام سرلک و مداح آن حاج عبدالرضا هلالی خواهد بود.  این برنامه سه شنبه و چهارشنبه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

همچنین برنامه های «از آسمان»، «شبکه ما»، «کوی محبت» و «آیینه خانه» به مناسبت اعیاد شعبانیه با رویکردی متفاوت میهمان مخاطبان خود خواهند شد.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 186 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:38

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، در این برنامه حجت الاسلام ماندگاری در باب سبک زندگی اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و به‌ویژه این سه مولود نورانی به ایراد سخن می‌پردازند.

همچنین در این ایام فرخنده، ویژه برنامه «کوی محبت» میزبان مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز خواهد بود.

گفتنی است برنامه «کوی محبت» با هدف آشنایی بیشتر با سیره و روش اهل بیت(ع) و با بهره گیری از حضور کارشناسان مذهبی از بقاع متبرکه، امامزاده ها و اماکن زیارتی مهمان مخاطبان خود می شود.

برنامه کوی محبت کاریست از گروه امور اجتماعی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی که دوشنبه 20 اردیبهشت ساعت 23:30 به روی آنتن شبکه دو می رود.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:42

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، این ویژه برنامه در دوشنبه 20 اردیبهشت و مقارن با شب ولادت امام حسین (ع) به زیارت جانبازان از حرم سیدالشهدا (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع)، بین الحرمین و تل زینبیه اختصاص دارد.

از آسمان سه شنبه 21 اردیبهشت و در شب میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) با جانباز 70 درصد، آقای صیادی همراه می شود. این همراهی، گفتگو با خانواده این جانباز گرانقدر، حال و هوای عاشقانه ایشان و خانواده وی در مشرف شدن به کربلا و حضورشان در بین الحرمین را شامل می شود که توسط دوربین برنامه «از آسمان» ثبت و ضبط شده ا و به روی آنتن می رود.

همچنین از آسمان در شب سوم و مصادف با ولادت حضرت امام زین العابدین (ع) برنامه ای ویژه زیارت جانبازان از مسجد کوفه، مسجد سهله و نجف اشرف تدارک دیده است.

در این سفر جانبازان قطع نخاعی گردن، قطع نخاعی کمر، جانبازان بصیر و قطع عضوی‌ها به همراه خانواده‌ها به زیارت نجف، کربلا و کاظمین مشرف شدند. این جانبازان درس‌خوانده‌های عاشورا هستند که در روزهای دفاع با همه وجود برای اقامه عدل و مقابله با ظلم به میدان رفتند و این برنامه نیز وظیفه خود می‌داند که تا حد ممکن یاد و خاطره رشادت‌های این عزیزان را در فضای جامعه منعکس نماید.

خاطرنشان می‌شود این ویژه برنامه کاریست از گروه امور اجتماعی شبکه دو به تهیه کنندگی امیر خورشیدی فرد که در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه همزمان با میلاد امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) ساعت 19:30 از شبکه دو سیما به روی آنتن خواهد رفت.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 189 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:30

به گزارش روابط عمومی شبکه دو،  مسعود صباح، مدیر گروه فیلم و سریال این شبکه ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: «آرام می گیریم» مجموعه ای پر بازیگر است که در لوکیشن های مختلفی چون تهران، خوزستان، ساوه و مناطقی در شرق و جنوب شرق کشور، تصویربرداری می شود. 

صباح با بیان اینکه این سریال برای پخش در نیمه دوم سال 95 تولید می شود، در خصوص این ملودرام خانوادگی اذعان داشت: این سریال به روابط، تفاوت ها و تعامل های بین نسلی، گذشت و نوعدوستی و از طرفی زیاده خواهی در بستر قصه ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده پرداخته می شود. خانواده ای که تنها در سایه همدلی و همگرایی اعضای آن است است که آرامش و امنیت از دست رفته، دگر باره باز برمی گردد.....

گفتنی است روح ا... سهرابی کارگردانی و فرهاد گلی تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده دارند. سید مرتضی مصطفوی به همراه روح اله سهرابی، نویسنده فیلمنامه اولیه اند که توسط فریدون فرهودی و فروغ فروهیده، بازنویسی نهایی شده است.

«آرام می گیریم» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو با مشارکت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس است و از بازیگران این مجموعه می توان به آتیلا پسیانی، کامران تفتی، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، آشا محرابی، هوشنگ توکلی،  نگار عابدی،  علی اوسیوند،  میرطاهر مظلومی، حمید هدایتی، مونا فرجاد، مهدی سلوکی، نسرین نکیسا و .... اشاره کرد.

همچنین دیگر عوامل این سریال عبارتند از:

مشاور کارگردان و بازیگردان : محمدرضا فاضلی

مدیر تصویربرداری : محمد ناصری

مدیر تولید : ایرج طایفه غلامی

طراح گریم : زهره سیه پوش

مدیر صدابرداری : امیر عاشق حسینی

طراح صحنه و لباس : رضا درگزی

آهنگساز : محمد محمدعلی

تدوین : موحد شادرو ـ نوید توحیدی  

 

گالری

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 168 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:30

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، این برنامه سومین شب پخش «رو به راه» است که پرونده شهرت و دیده شدن را زیر ذره بین قرار داده است.

برنامه «رو به راه» با رویکردی اجتماعی تلاش دارد هر هفته یک پرونده اجتماعی را پیش روی مخاطبان شبکه دو سیما باز کرده و طی چهار روز از چهار منظر مختلف بدان بپردازد. هدف این برنامه دنبال کردن دغدغه خانواده ها، جوانان و جامعه است.

دیدگاه آسیب شناسانه، نگاه یک چهره شاخص به مساله، حضور مسئولان و کارشناسان و نمایش یک نمونه موفق؛چهار منظر مختلفی است که در «رو به راه» به آن پرداخته می شود.

گفتنی است، رو به راه به تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران و اجرای مژده لواسانی کاریست از گروه امور اجتماعی که از شنبه تا سه شنبه ساعت 21 به صورت زنده از شبکه دو سیما پخش می شود.

 

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:30

خلاصه فیلم:

عاطفه تنها در خانه ای قدیمی زندگی می کند. دو پسر او هر کدام ازدواج کرده و به زندگی خود مشغولند. روزی عاطفه  زنی را در خانه خود می یابد. وی حاضر نیست آنجا را ترک کند. عاطفه پلیس را خبر می کند. هیچ کس به جز عاطفه قادر به دیدن زن نیست زن که خود را شایسته معرفی می کند قدرت های عجیبی دارد از جمله این که می تواند پیشگوئی کند، با کمک شایسته عاطفه به پسر کوچکش که مشکل مالی دارد کمک می کند تا در چند شرکت سرمایه گذاری کند و از این طریق سود خوبی نصیبش شود. پسر بزرگتر که پیشرفت مالی برادر کوچک را می بیند، تصور می کند مادرش بخشی از میراث پدر را پنهان کرده و اکنون پنهانی به پسر کوچکش می دهد. پسر بزرگتر آشفته به منزل مادر می رود و طی دعوایی سند خانه را از مادر به زور گرفته و قصد فروش خانه را می کند. شایسته به عاطفه می گوید که حاضر است یکبار هم به پسر بزرگ کمک کند. اما دل مادر از پسر بزرگ شکسته، و بر خلاف پسر کوچکش که همیشه هنگام معاملات او را دعا می کرد اکنون برای پسر بزرگش دعا نمی کند. با رفتن پسر بزرگ شایسته به عاطفه می گوید که نام شرکت را اشتباهی به پسر داده اما مادر علیرضم دلخوری که از پسر دارد سعی در نجات او دارد. این کوشش با تصادفی که برای پسر اتفاق می افتد به سرانجام می رسد در همین بین عاطفه از خواب می پرد و متوجه می شود تمام اتفاقات را در خواب دیده است.

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: حسین تبریزی

تهیه کننده: مجید اوجی

بازیگران اصلی: سحر ولد بیگی، پروانه معصومی، پرستو صالحی، مهدی صبایی

سال تولید: 1388

کشور سازنده: ایران - شبکه دو

مدت (دقیقه): 90:00

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 230 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:26

خلاصه فیلم:

ماجرای فیلم پیرامون ماجراهایی است که در یک زندان در ایتالیا و اتفاقاتی که برای زندانیان می افتد شکل می گیرد. رئیس جدید زندان که زنی به نام «سیلویا» است تصمیم دارد تحولی در تیم فوتبال آنجا بوجود آورد. این اتفاق زمانی میسّر می شود که وی در می یابد «کارلو ماریانی» که به جرم سرقت در زندان است برادر «استفانو ماریانی» یکی از مربیان صاحب نام در زمینه فوتبال است. اما کارلو از زمان گذشته با برادر خود قطع رابطه کرده و دل خوشی از او ندارد. پدر استفانو به شهری که وی در آنجا به مربیگری مشغول است رفته و از او می خواهد به دیدن برادرش کارلو بیاید. ولی استفانو به بهانه مشغله کاری از این کار سرباز می زند. پدر بازمی گردد و در آنجا دچار حمله قلبی می شود. استفانو به عیادت پدر می رود اما در بیمارستان و در برابر پشمانش پدر از دنیا می رود. وی از این مطلب بسیار ناراحت شده و به همسر کارلو اعتراض می کند که چرا پدرش را پس از به زندان افتادن کارلو تنها گذاشته. اما در اینجا متوجه می شود انتقاد اصلی به خود اوست که در این مدت نسبت به اعضای خانواده اش بی توجه بوده است.  زمانی که استفانو برای رساندن خبر درگذشت پدرش به کارلو به زندان آمده سیلویا با او ملاقات کرده و از وی می خواهد مربی گری تیم زندانیان را بر عهده گیرد. استفانو این مسئولیت را می پذیرد و جایگزین مربی قبلی می شود. اما این مسأله عامل اتفاقات جدیدی می شود. چرا که مربی قبلی در واقع با همکاری یکی از مأموران امنیتی زندان و چند تن از زندانیان، یک باند مواد مخدر ایجاد کرده اند و حال با جایگزینی استفانو دیگر کانال ورود مواد به زندان از بین رفته است. لذا آنها در تلاشند به نوعی پای استفانو را از زندان ببرند.

اطلاعات تکمیلی:

نام فیلم (لاتین): Liberi di giocare

کارگردان: فرانسسی میچیچه

تهیه کننده: آلیس مارچیتلی

بازیگران اصلی: پساکوئاله آنسلمو، گابریلا بلیساریو، سسیلیا سیناردی

سال تولید: 2007

کشور سازنده: ایتالیا

مدت (دقیقه): 93:00

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 283 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:26

خلاصه فیلم:

این انیمیشن بر اساس افسانه های شاهنامه ی فردوسی می باشد. گشتاسب ، پادشاهی ستمگر است . اسفندیار که فرزند اوست ، می خواهد تاج و تخت را از او بگیرد و عدالت را برقرار کند. گشتاسب ، شرط انتقال پادشاهی به او را ، نبرد با رستم و شکست دادن او عنوان می کند و اسفندیار راهی زابل می شود تا رستم را در بند کند . بهمن فرزند اسفندیار به نزد رستم می رود تا پیام تسلیم شدن را به او بدهد ولی با مهمان نوازی رستم روبرو می شود و زمانیکه رستم پیغام را می شنود ، به بهمن می گوید که من با کسی جنگ ندارم . اسفندیار از شنیدن سخن رستم خشمگین می شود و رستم را به خیمه ی خود دعوت می کند و پیام گشتاسب را می گوید ولی باز هم رستم از صلح و آشتی سخن می گوید ولی سرانجام جنگ بین رستم و اسفندیار روئین تن آغاز می شود و رستم با تیرهای او مجروح می شود . او توسط سیمرغ درمان می شود و سیمرغ به رستم می گوید که اسفندیار تنها با چوب درخ گز  از بین می رود و رستم باید آن را در چشمان اسفندیار نشانه بگیرد . و رستم بر خلاف میل باطنی ، چنین می کند و اسفندیار از پای در می آید و در آخرین لحظه ، از رستم می خواهد که بهمن را مراقبت کند و رستم قول می دهد که او را به پادشاهی برساند.

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: اسفند یار احمدیه

تهیه کننده: شرکت فرهنگی هنری صبا

سال تولید: 1380

کشور سازنده: ایران - شرکت فرهنگی هنری صبا

مدت (دقیقه): 84:00

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:26

این برنامه غالبا دغدغه خانواده ها، جوانان و جامعه است. هر چند موضوع کلی که طی چهار روز در این برنامه مطرح می شود، مشترک است اما در تولید این برنامه...

موضوع:

این برنامه غالبا دغدغه خانواده ها، جوانان و جامعه است. هر چند موضوع کلی که طی چهار روز در این برنامه مطرح می شود، مشترک است اما در تولید این برنامه پیش بینی شده که با ندیدن یک قسمت، انسجام کلی موضوع از بین نرفته و اطلاعات ناقصی به مخاطب عرضه نشود. از این رو هر قسمت از این برنامه نتیجه گیری خاص خود را به همراه خواهد داشت.

بر این اساس روز اول با یک سوژه مردمی و دیدگاه آسیب شناسانه به موضوع نگاه می شود. در دومین روز با حضور یک چهره مردمی به مساله طرح شده پرداخته می شود. در روز سوم از حضور یک کارشناس و مسئول بهره برده که با چالش های خاص خود همراه است و در آخرین و چهارمین روز برنامه که پرونده مورد نظر بسته می شود، یک نمونه موفق از  آن موضوع به برنامه دعوت می شود.

 

عوامل:

تهیه کننده: محمدرضا ماندگاران

اجرا: مژده لواسانی

 

گروه برنامه ساز:

امور اجتماعی

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 168 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:18

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، برنامه ترکیبی «کام شیرین» که با محوریت پرداختن به ازدواج و مسائل پیرامون آن به روی آنتن شبکه دو می رود، در تلاش است تا با پخش نظرات و عقاید گوناگون در خصوص مراحل مختلف ازدواج که از زمان آشنایی زوجین تا مراسم و سنت های خواستگاری، ازدواج و پس از آن را شامل می شود، راه را برای دست یافتن به یک نتیجه گیری مطلوب و منطقی در ذهن مخاطب هموار کند.  

گفتنی است در برنامه «کام شیرین» پس از پخش آیتم های نمایشیِ همخوان با موضوع هر برنامه، هومن نامور کارشناس برنامه به گفت و گو با حضار می پردازد.

«کام شیرین» کاری از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو به تهیه کنندگی مرتضی یعقوبی و محمد سلیم کیا است که شنبه تا دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت18:30به مخاطبان خود تقدیم می شود و تکرار هر قسمت نیز همان روز ساعت 23:30 خواهد بود.

 

 

 

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 242 تاريخ : يکشنبه 19 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:33

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه «روبه راه» کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو با اجرای مژده لواسانی و تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران امشب ۱۹ اردیبهشت بعد از خبر ۲۰:۳۰ حدود ساعت ۲۱ میزبان فرهاد آییش می شود.

این برنامه که شهرت را موضوع اصلی گفتگو قرار داده است بنا دارد امشب با حضور فرهاد آییش بازیگر تلویزیون و سینما درباره تواضع و مردمی بودنش روی آنتن زنده شبکه ۲ سیما به گفتگو بنشیند.

«روبه راه» برنامه ای با مضمون اجتماعی است که از شنبه تا سه شنبه یک موضوع مبتلابه جامعه را با حضور چهره های مردمی، افراد شاخص، مسئولان و كارشناسان از جنبه ها و زوایای مختلف مورد بررسی قرار می دهد.

«روبه راه» کاری است از گروه امور اجتماعی که از شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱ پخش می شود.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 19 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:33

نعمت چگینی تهیه کننده سریال «برادر»‌ در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: ضبط «برادر»‌ به مرز 70 درصد رسیده است و صداگذاری و تدوین به صورت همزمان انجام می‌شود.

وی ادامه داد:‌تمامی لوکیشن‌ها در محدوده غرب تهران هستند و گروه بزودی راهی شهر شمال می‌شوند. همچنین اینروزها گروه تولید در لوکیشن‌هایی چون:‌شهرک چشمه،دهکده المپیک،خیابان‌های غرب تهران و بازار مشغول تصویربرداری هستند.

این تهیه کننده درباره حضور محمد علیزاده به عنوان خواننده تیتراژ پایانی این سریال نیز بیان داشت:‌از ابتدا گزینه اولمان محمد علیزاده بود و با توجه به جنس صدا و تعداد مخاطبینی که دارد،بهترین انتخابمان بود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، ضد واردات قاچاق برنج های تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود که...

سریال «برادر» به تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و نویسندگی آرش قادری برای پخش در ماه رمضان از شبکه دو سیما تولید می‌شود.

بازیگرانی چون حسین یاری، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، مجید واشقانی، کاوه خداشناس، محمد رسول صفری، قدرت الله صالحی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، بهنام قربانی، مژگان بیات، علیرضا درویش زاده، امیر منصور فلاح، حسین پارسا، افسانه تهرانچی، سمیرا مهدوی شکیبا، مهرداد ایل بیگی، زهرا فراهانی تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/PE051Y

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 185 تاريخ : يکشنبه 19 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:33